E-Book, Englisch, 272 Seiten, eBook
E-Book, Englisch, 272 Seiten, eBook
ISBN: 978-90-481-8894-9
Verlag: Springer Netherland
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1: Introduction: Sylvia Jansen, Henny Coolen, Roland Goetgeluk.- 2: Traditional Housing Demand Research: Harry Boumeester.- 3: The Decision Plan Net method: Roland Goetgeluk.- 4: The Meaning Structure Method: Henny Coolen.- 5: The Multi-Attribute Utility Method: Sylvia Jansen.- 6: Conjoint Analysis: Eric Molin.- 7: The Residential Imges Method, Jeroen Singelenberg, Roland Goetgeluk, Sylvia Jansen.- 8: Lifestyle Method, Sylvia Jansen.- 9: Neo-classical Economic Analysis, Marnix Koopman.- 10 Longitudinal analysis: Carola de Groot.- 11: Discussion and directions for future research: Sylvia Jansen, Henny Coolen, Roland Goetgeluk.- About the authors.