E-Book, Englisch, 225 Seiten, eBook
Jacobs / Spierings Social Media, Parties, and Political Inequalities
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-137-53390-6
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
E-Book, Englisch, 225 Seiten, eBook
ISBN: 978-1-137-53390-6
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
PART I: BACKGROUND 1. Introduction 2. Theorizing Social Media, Parties and Political Inequalities 3. Social Media in Politics: The Netherlands from a Comparative Perspective PART II: CHANGES IN THE POWER BALANCE 4. Inter-Party Relations: David versus Goliath 5. Intra-Party Politics: David versus Nabal and Abigail 6. Social Media go Glocal: The Local and European Arenas PART III: THE TRANSFORMATIVE IMPACT OF SOCIAL MEDIA 7. The Electoral Impact of Social Media 8. Conclusion