International Review on Public and Nonprofit Marketing | Springer | Zeitschrift | sack.de

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: vierteljährlich

International Review on Public and Nonprofit Marketing


ISSN 18651992

Springer


Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: vierteljährlich

ISSN 18651992
Springer




The International Review on Public and Nonprofit Marketing explores marketing topics from an interdisciplinary perspective and provides a forum for researchers interested in examining these issues from practical and theoretical viewpoints. It seeks to establish a common vocabulary with which to discuss methods, procedures, results and experiences in order to improve the exchange of ideas between participants of varied backgrounds.

The International Review on Public and Nonprofit Marketing publishes articles and case reports as well as relevant doctoral thesis reviews and book reviews. See Journal Aims & Scope document for further details on preferred article types and manuscript length.

Officially cited as: Int Rev Public Nonprofit Mark

International Review on Public and Nonprofit Marketing jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.