Hlavnicka / Keats | Protecting the Brand | Buch | 978-1-63742-151-2 | sack.de

Buch, Englisch, 350 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 566 g

Hlavnicka / Keats

Protecting the Brand

Counterfeiting and Grey Markets
Erscheinungsjahr 2021
ISBN: 978-1-63742-151-2
Verlag: Business Expert Press

Counterfeiting and Grey Markets

Buch, Englisch, 350 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 566 g

ISBN: 978-1-63742-151-2
Verlag: Business Expert Press


Protecting the Brand, Volume I: Counterfeiting and Grey Markets is a handbook for law practitioners as well as business executives.It is a unique perspective of best practices in addressing issues around counterfeiting and grey markets - from a legal as well as a business point of view. The authors explore the threats posed by counterfeiting and grey markets to a variety of industries and illuminate what problems these may cause. Before setting forth the range of legal strategies for remedying incidents of counterfeiting and grey markets, the authors outline preventive measures businesses can take to combat the threats, and showcase some of the emerging technologies that can serve as enablers of Brand Protection's 3 IPR's (3 I's= Intelligence, Investigation, Innovation; 3 P's= Protection, Perseverance, Perpetuation; 3 R's= Remedy, Recovery, Rehabilitation).

Hlavnicka / Keats Protecting the Brand jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.