Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 576 g
Transformation of Services Marketing
Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 576 g
Reihe: The ICT and Evolution of Work
ISBN: 978-981-334-133-3
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Service and Marketing Post Pandemic.- Managing Organizational Culture and shaping Human Resources Priorities during COVID 19.- Maladaptive Consumer Behaviors and Marketing Responses in a Pandemic.- The COVID-19 Pandemic and its Impact on Grocery Retailing: A Singapore Case Study.- Green brand equity in the context of COVID-19 in Vietnam post-pandemic.- Impact of COVID-19 on People-processing vs. Information-processing Services: Case of Food Service and Banking Industries.- Building Agility in Service SMEs for Post-Pandemic Era.- Service Lessons During COVID-19: The Case of Food Trucks.