Buch, Englisch, 263 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g
Promising Practices and Policies
Buch, Englisch, 263 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g
ISBN: 978-0-306-45034-1
Verlag: Springer US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
Weitere Infos & Material
I. School Organization and Governance.- 1 Achievement-Oriented School Design.- 2 Lost in Translation: Applying Total Quality Management to Schools, Colleges, and Universities.- 3 Markets for Organizational Reform: Private Education in Post-Communist Poland.- 4 Lessons from Catholic High Schools on Renewing Our Educational Institutions.- 5 School Choice in New York City: Preliminary Observations.- II. Organizing Students for Instruction.- 6 Tracking Students for Instruction: Consequences and Implications for School Restructuring.- 7 Local Constraints on Opportunity to Learn Mathematics in High School.- III. Classroom Processes.- 8 Talking and Working Together: Conditions for Learning in Complex Instruction.- 9 Academic Challenge, Motivation, and Self-Esteem: The Daily Experiences of Students in High School.- IV. School-to-Work Transitions.- 10 Reforming Education: A Critical Overlooked Component.- 11 Creating Linkages in the High School-to-Work Transition: Vocational Teachers’ Networks.