Hallinan | Restructuring Schools | Buch | 978-0-306-45034-1 | sack.de

Buch, Englisch, 263 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g

Hallinan

Restructuring Schools

Promising Practices and Policies
1995
ISBN: 978-0-306-45034-1
Verlag: Springer US

Promising Practices and Policies

Buch, Englisch, 263 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g

ISBN: 978-0-306-45034-1
Verlag: Springer US


presents conceptual and empirical models of school organization for promoting students' achievement. Papers by nationally recognized educational sociologists examine four dimensions of the educational process-school organization and governance, organization of students for instruction, classroom processes, and school-to-work transitions-and suggest methods to increase the effectiveness of each. The volume also explores the innovative concept of which redirects attention to student achievement as an outcome variable.
Hallinan Restructuring Schools jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


I. School Organization and Governance.- 1 Achievement-Oriented School Design.- 2 Lost in Translation: Applying Total Quality Management to Schools, Colleges, and Universities.- 3 Markets for Organizational Reform: Private Education in Post-Communist Poland.- 4 Lessons from Catholic High Schools on Renewing Our Educational Institutions.- 5 School Choice in New York City: Preliminary Observations.- II. Organizing Students for Instruction.- 6 Tracking Students for Instruction: Consequences and Implications for School Restructuring.- 7 Local Constraints on Opportunity to Learn Mathematics in High School.- III. Classroom Processes.- 8 Talking and Working Together: Conditions for Learning in Complex Instruction.- 9 Academic Challenge, Motivation, and Self-Esteem: The Daily Experiences of Students in High School.- IV. School-to-Work Transitions.- 10 Reforming Education: A Critical Overlooked Component.- 11 Creating Linkages in the High School-to-Work Transition: Vocational Teachers’ Networks.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.