Gwangwava / Mutingi | E-Manufacturing and E-Service Strategies in Contemporary Organizations | Buch | 978-1-5225-3628-4 | sack.de

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 945 g

Gwangwava / Mutingi

E-Manufacturing and E-Service Strategies in Contemporary Organizations

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 945 g

ISBN: 978-1-5225-3628-4
Verlag: Business Science Reference


Continuous improvements in digitized practices have created opportunities for businesses to develop more streamlined processes. This not only leads to higher success in day-to-day production, but it also increases the overall success of businesses.

E-Manufacturing and E-Service Strategies in Contemporary Organizations is a critical scholarly resource that explores the advances in cloud-based solutions in the service and manufacturing realms of corporations and promotes communication between customers and service providers and manufacturers. Featuring coverage on a wide range of topics including smart manufacturing, internet banking, database system adoption, this book is geared towards researchers, professionals, managers, and academicians seeking current and relevant research on the improvement of cloud-based systems for manufacturing and service.
Gwangwava / Mutingi E-Manufacturing and E-Service Strategies in Contemporary Organizations jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.