Gomez / Hsiao | Chinese Business in Southeast Asia | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 208 Seiten

Gomez / Hsiao Chinese Business in Southeast Asia

Contesting Cultural Explanations, Researching Entrepreneurship

E-Book, Englisch, 208 Seiten

ISBN: 978-1-136-84935-0
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Presents empirical findings from different South-East Asian countries to demonstrate that Chinese businessmen employ a variety of strategies in their networking, entrepreneurship and organisational and firm development; and concludes that much more research is needed in order to provide a full understanding of Chinese business success.
Gomez / Hsiao Chinese Business in Southeast Asia jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction: Chinese Busines Research in Southeast Asia Edmund Terence Gomez and Hsin-Huang Michael Hsiao 1. Singapore Chan Kwok Bun and Ng Beoy Kui 2. Malaysia Edmund Terence Gomez and Hsin-Huang Michael Hsiao 3. Thailand Jamie Mackie 4. Indonesia Diao Ai Lien and Mely Tan 5. Taiwanese Business in Southeast Asia I-Chun Kung


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.