A Narrative Analysis of Metrics on Social Media
Buch, Englisch, 149 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 333 g
ISBN: 978-3-030-48073-8
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Differentielle Psychologie, Persönlichkeitspsychologie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Textlinguistik, Diskursanalyse, Stilistik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Soziolinguistik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Analyzing Quantified Stories on Social Media.- Chapter 2: Measuring and Narrating the Disrupted Self on Instagram.- Chapter 3: Making Memes Count: Platformed Rallying on Reddit.- Chapter 4: Curating Stories - Curating Metrics: Directives in the Design of Stories.- Chapter 5: Conclusion.