Buch, Englisch, 200 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 349 g
Communication Strategies Inspired by Entrepreneurs & Taoism
Buch, Englisch, 200 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 349 g
ISBN: 978-1-63742-450-6
Verlag: Business Expert Press
In this FUN and data rich book, you will discover how you can WIN BUSINESS through cultivating meaningful RELATIONSHIPS, nourished by listening, respect, trust, and cultural sensitivity.This business development "guidebook" illustrates relationship building and leadership strategies with quotations from entrepreneurs, communication theories, business case studies, Taoism metaphors, and real-life stories. Businesspeople and students can apply ideas from this book for career success and work-life harmony.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Office Management, Büroorganisation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie