Ford / Gadde / Hakansson | Managing Business Relationships | Buch | 978-0-470-72109-4 | sack.de

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 188 mm x 235 mm, Gewicht: 499 g

Ford / Gadde / Hakansson

Managing Business Relationships


3. Auflage 2011
ISBN: 978-0-470-72109-4
Verlag: Wiley

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 188 mm x 235 mm, Gewicht: 499 g

ISBN: 978-0-470-72109-4
Verlag: Wiley


Managing Business Relationships enables students and managers to understand the reality of business networks and how to manage them. The third edition is updated with the IMP Group's latest thinking from research, consulting and teaching experience over the past five years.

Ford / Gadde / Hakansson Managing Business Relationships jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


About the Authors

Preface

Chapter 1. IMP and the Interaction Approach

Chapter 2. The Manager and the Network

Chapter 3. The Manager and the Relationship

Chapter 4. Relationships with Customers

Chapter 5. Relationships with Suppliers

Chapter 6. Distribution in Business Networks.

Chapter 7. Technology and Business Networks

Chapter 8. Managing in Networks

Chapter 9. So What Does it All Mean?

Index



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.