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20  Treffer  für „Management for Professionals“


    Wagenblatt Software Product Management

    Finding the Right Balance for YourProduct Inc.
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-19870-1
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 1-3 Werktage
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    Wagenblatt Software Product Management

    Finding the Right Balance for YourProduct Inc.
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-19873-2
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Helmold Total Revenue Management (TRM)

    Case Studies, Best Practices and Industry Insights
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46987-0
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Helmold Total Revenue Management (TRM)

    Case Studies, Best Practices and Industry Insights
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-46984-9
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Homburg / Schneider / Schäfer Sales Excellence

    Systematic Sales Management
    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-43375-7
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Homburg / Schneider / Schäfer Sales Excellence

    Systematic Sales Management
    1. Auflage 2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-29168-5
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Helmold Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing

    Leveraging Change, Lean and Innovation Management
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-10096-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Helmold Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing

    Leveraging Change, Lean and Innovation Management
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-10099-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Vinod Mastering the Travel Intermediaries

    Origins and Future of Global Distribution Systems, Travel Management Companies, and Online Travel Agencies
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-51523-1
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Seebacher B2B Marketing

    A Guidebook for the Classroom to the Boardroom
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-54294-8
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Seebacher B2B Marketing

    A Guidebook for the Classroom to the Boardroom
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-54291-7
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Moretti Distribution Strategy

    The BESTX® Method for Sustainably Managing Networks and Channels
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-91958-4
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Frohmann Digital Pricing

    A Guide to Strategic Pricing for the Digital Economy
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-24590-9
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Frohmann Digital Pricing

    A Guide to Strategic Pricing for the Digital Economy
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-24593-0
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Kepczynski / Dimofte / Boyle Implementing Integrated Business Planning

    A Guide Exemplified With Process Context and SAP IBP Use Cases
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-07932-1
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Gläß / Leukert Retail 4.0

    The Digitization of Retail - Strategies, Technologies, Transformation
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer-Verlag GmbH
    ISBN: 978-3-319-59550-4
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
    vorbestellbar
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    Kepczynski / Dimofte / Boyle Implementing Integrated Business Planning

    A Guide Exemplified With Process Context and SAP IBP Use Cases
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-90094-0
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Seebacher / Hannig Marketing and Sales Automation

    Basics, Implementation, and Applications
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-20039-7
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Seebacher / Hannig Marketing and Sales Automation

    Basics, Implementation, and Applications
    2023
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-20042-7
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Sankaran / Chiaraviglio / Sasso Improving Forecasts with Integrated Business Planning

    From Short-Term to Long-Term Demand Planning Enabled by SAP IBP
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-05380-2
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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