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    d'Haenens / Saeys Western Broadcast Models

    Structure, Conduct and Performance (Mouton Textbook)
    1. Auflage 2007
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-019527-9
    Medium: Buch
    72,95 € (inkl. MwSt.)
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    Renckstorf / Schaap / McQuail Action Theory and Communication Research

    Recent Developments in Europe. (Mouton Textbook)
    1. Auflage 2004
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-018081-7
    Medium: Buch
    64,95 € (inkl. MwSt.)
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    Schaap Interpreting Television News

    1. Auflage 2009
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-020989-1
    Medium: Buch
    260,00 € (inkl. MwSt.)
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    Schaap Interpreting Television News

    1. Auflage 2009
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-021607-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    175,95 € (inkl. MwSt.)
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    Westerik The Social Embeddedness of Media Use

    Action Theoretical Contributions to the Study of TV Use in Everyday Life
    1. Auflage 2009
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-020924-2
    Medium: Buch
    210,00 € (inkl. MwSt.)
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    Renckstorf / Schaap / McQuail Action Theory and Communication Research

    Recent Developments in Europe. (Mouton Textbook)
    1. Auflage 2004
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-018080-0
    Medium: Buch
    230,00 € (inkl. MwSt.)
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