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Russell Promoting Monopoly
AT&T and the Politics of Public Relations, 1876-19411. Auflage 2020Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-4736-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)44,99 € (inkl. MwSt.)
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Russell Promoting Monopoly
AT&T and the Politics of Public Relations, 1876-19411. Auflage 2020Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-4735-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)45,49 € (inkl. MwSt.)
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Swiatek / Vujnovic / Galloway Exploring Artificial Intelligence Implications for Journalism and Mass Communication Education
Erscheinungsjahr 2025Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-63667-194-9Medium: Buch36,95 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Tan Global Communication and Media Research
1. Auflage 2018Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-3876-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)47,99 € (inkl. MwSt.)
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McIntyre Hopkinson / Dahmen Reporting Beyond the Problem
From Civic Journalism to Solutions Journalism1. Auflage 2021Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-4331-6197-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)43,99 € (inkl. MwSt.)
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Swiatek / Vujnovic / Galloway Exploring Artificial Intelligence Implications for Journalism and Mass Communication Education
1. Auflage 2025Verlag: Peter Lang Inc., International Academic PublishersISBN: 978-1-63667-192-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,49 € (inkl. MwSt.)
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Du Algorithmic Audience in the Age of Artificial Intelligence
Tailored Communication, Information Cocoons, Algorithmic Literacy, and News Literacy1. Auflage 2023Verlag: Peter Lang Inc., International Academic PublishersISBN: 978-1-4331-7360-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)42,99 € (inkl. MwSt.)
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Shaw / Minooie / Aikat Agendamelding
News, Social Media, Audiences, and Civic Community1. Auflage 2019Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-6498-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)44,99 € (inkl. MwSt.)
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Tan Global Communication and Media Research
1. Auflage 2018Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-3877-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)47,99 € (inkl. MwSt.)
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Du Algorithmic Audience in the Age of Artificial Intelligence
Tailored Communication, Information Cocoons, Algorithmic Literacy, and News Literacy1. Auflage 2023Verlag: Peter Lang Inc., International Academic PublishersISBN: 978-1-4331-7361-5Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)42,99 € (inkl. MwSt.)
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Mangun Editor Emory O. Jackson, the Birmingham World, and the Fight for Civil Rights in Alabama, 1940-1975
1. Auflage 2019Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-4806-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,99 € (inkl. MwSt.)
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Meng / Neill PR Women with Influence
Breaking Through the Ethical and Leadership Challenges1. Auflage 2021Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-4331-6512-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)51,49 € (inkl. MwSt.)
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Mangun Editor Emory O. Jackson, the Birmingham World, and the Fight for Civil Rights in Alabama, 1940-1975
1. Auflage 2019Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-4805-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,99 € (inkl. MwSt.)
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Swiatek / Vujnovic / Galloway Exploring Artificial Intelligence Implications for Journalism and Mass Communication Education
1. Auflage 2025Verlag: Peter Lang Inc., International Academic PublishersISBN: 978-1-63667-193-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)52,49 € (inkl. MwSt.)
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Meng / Neill PR Women with Influence
Breaking Through the Ethical and Leadership Challenges1. Auflage 2021Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-4331-6511-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)51,49 € (inkl. MwSt.)
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Shaw / Minooie / Aikat Agendamelding
News, Social Media, Audiences, and Civic Community1. Auflage 2019Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-6497-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)45,49 € (inkl. MwSt.)
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McIntyre Hopkinson / Dahmen Reporting Beyond the Problem
From Civic Journalism to Solutions Journalism1. Auflage 2021Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-4331-6198-8Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)43,99 € (inkl. MwSt.)
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Perreault / Smith-Frigerio Crisis Communication Case Studies on COVID-19
Multidimensional Perspectives and Applications1. Auflage 2024Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New YorkISBN: 978-1-4331-9222-7Medium: Buch42,95 € (inkl. MwSt.)
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Du Algorithmic Audience in the Age of Artificial Intelligence
Tailored Communication, Information Cocoons, Algorithmic Literacy, and News Literacy1. Auflage 2023Verlag: Peter LangISBN: 978-1-4331-7359-2Medium: Buch36,95 € (inkl. MwSt.)
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