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Lindblom Sensory Marketing in Retail
An Introduction to the Multisensory Nature of Retail Stores1. Auflage 2023Verlag: Springer Nature SwitzerlandISBN: 978-3-031-47514-6Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
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Smedlund / Mitronen / Lindblom Collaborative Value Co-creation in the Platform Economy
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer Nature SingaporeISBN: 978-981-13-4281-3Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
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Smedlund / Mitronen / Lindblom Collaborative Value Co-creation in the Platform Economy
1. Auflage 2018Verlag: Springer Nature SingaporeISBN: 978-981-10-8955-8Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
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Lindblom Sensory Marketing in Retail
An Introduction to the Multisensory Nature of Retail Stores1. Auflage 2023Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-47515-3Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark53,49 € (inkl. MwSt.)
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Smedlund / Lindblom / Mitronen Collaborative Value Co-creation in the Platform Economy
1. Auflage 2018Verlag: Springer SingaporeISBN: 978-981-10-8956-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark128,39 € (inkl. MwSt.)
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