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    Dix Artificial Intelligence

    Humans at the Heart of Algorithms
    2. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-1-040-29873-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    68,49 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Statistics for HCI

    Making Sense of Quantitative Data
    Erscheinungsjahr 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-01100-9
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Artificial Intelligence

    Humans at the Heart of Algorithms
    2. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-53687-9
    Medium: Buch
    163,50 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Artificial Intelligence

    Humans at the Heart of Algorithms
    2. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-51598-0
    Medium: Buch
    63,50 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Statistics for HCI

    Making Sense of Quantitative Data
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-02228-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Artificial Intelligence

    Humans at the Heart of Algorithms
    2. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-1-040-29876-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    68,49 € (inkl. MwSt.)
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    Dix Human-Computer Interaction

    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Pearson Education
    ISBN: 978-0-13-046109-4
    Medium: Buch
    72,00 € (inkl. MwSt.)
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    Weyers / Bowen / Dix The Handbook of Formal Methods in Human-Computer Interaction

    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-51838-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    341,33 € (inkl. MwSt.)
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    Catarci / Dix / Kimani User-Centered Data Management

    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-01838-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    28,88 € (inkl. MwSt.)
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    Weyers / Bowen / Dix The Handbook of Formal Methods in Human-Computer Interaction

    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer-Verlag GmbH
    ISBN: 978-3-319-51837-4
    Medium: Buch
    353,09 € (inkl. MwSt.)
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    Catarci / Santucci / Dix User-Centered Data Management

    Erscheinungsjahr 2010
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-00710-1
    Medium: Buch
    29,95 € (inkl. MwSt.)
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    Weyers / Palanque / Bowen The Handbook of Formal Methods in Human-Computer Interaction

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84754-2
    Medium: Buch
    353,09 € (inkl. MwSt.)
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    Ebert / Dix / Gershon Human Aspects of Visualization

    Second IFIP WG 13.7 Workshop on Human-Computer Interaction and Visualization, HCIV (INTERACT) 2009, Uppsala, Sweden, August 24, 2009, Revised Selected Papers
    1. Auflage 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-19640-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Ebert / Dix / Gershon Human Aspects of Visualization

    Second IFIP WG 13.7 Workshop on Human-Computer Interaction and Visualization, HCIV (INTERACT) 2009, Uppsala, Sweden, August 24, 2009, Revised Selected Papers
    Erscheinungsjahr 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-19641-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Dix / Gill / Ramduny-Ellis Touchit

    Understanding Design in a Physical-Digital World
    1. Auflage 2022
    Verlag: Hurst & Co.
    ISBN: 978-0-19-871858-1
    Medium: Buch
    55,50 € (inkl. MwSt.)
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    Dix / Gill / Ramduny-Ellis TouchIT

    Understanding Design in a Physical-Digital World
    1. Auflage 2022
    Verlag: OUP eBook
    ISBN: 978-0-19-102867-0
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    38,99 € (inkl. MwSt.)
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    Dix / Gill / Ramduny-Ellis TouchIT

    Understanding Design in a Physical-Digital World
    1. Auflage 2022
    Verlag: OUP eBook
    ISBN: 978-0-19-102866-3
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    38,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kotzé / Wong / Jorge Creativity and Hci: From Experience to Design in Education

    Selected Contributions from Hcied 2007, March 29-30, 2007, Aveiro, Portugal
    2009. Auflage 2008
    Verlag: Springer Us
    ISBN: 978-0-387-89021-0
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kotzé / Wong / Silva Creativity and HCI: From Experience to Design in Education

    Selected Contributions from HCIEd 2007, March 29-30, 2007, Aveiro, Portugal
    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2009
    Verlag: Springer US
    ISBN: 978-1-4419-4704-8
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Kotzé / Wong / Jorge Creativity and HCI: From Experience to Design in Education

    Selected Contributions from HCIEd 2007, March 29-30, 2007, Aveiro, Portugal
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: Springer US
    ISBN: 978-0-387-89022-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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