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Dawson Call Center Savvy
How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century1. Auflage 1999Verlag: CRC PressISBN: 978-1-57820-050-4Medium: Buch45,30 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dawson The Call Center Handbook
1. Auflage 2007Verlag: CRC PressISBN: 978-1-57820-019-1Medium: Buch74,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dawson The Call Center Handbook
The Complete Guide to Starting, Running, and Improving Your Call Center5th AuflageVerlag: CRC PressISBN: 978-1-57820-305-5Medium: Buch74,70 € (inkl. MwSt.)
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Dawson The Call Center Handbook
The Complete Guide to Starting, Running, and Improving Your Call Center4. Auflage 2003Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-16067-1Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)62,99 € (inkl. MwSt.)
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Dawson The Call Center Handbook
1. Auflage 2007Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-4822-8062-3Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)75,99 € (inkl. MwSt.)
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Dawson Botany Bay Whalers Pre -First Fleet
Erscheinungsjahr 2022Verlag: Proisle Publishing ServiceISBN: 978-1-960224-90-3Medium: Buch21,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dawson The Call Center Handbook
1. Auflage 2007Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-15883-8Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)75,99 € (inkl. MwSt.)
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Dawson The Call Center Handbook
The Complete Guide to Starting, Running, and Improving Your Call Center4. Auflage 2003Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-4822-9565-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)62,99 € (inkl. MwSt.)
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Dawson Call Center Savvy
How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century1. Auflage 1999Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-4822-9457-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)37,49 € (inkl. MwSt.)
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Dawson Call Center Savvy
How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century1. Auflage 1999Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-16065-7Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)37,49 € (inkl. MwSt.)
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Dawson Call Center Savvy
How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century1. Auflage 2017Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-41237-8Medium: Buch177,50 € (inkl. MwSt.)
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