Enebeli | Management of Small Businesses | Buch | 978-1-77407-734-4 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Enebeli

Management of Small Businesses

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77407-734-4
Verlag: Society Publishing


This book discusses how business owners supervise various functions in the small enterprise. Purchasing, customer service, human resources, sales, marketing and brand development are the main departments or functions that business owners should manage. By studying case studies of small businesses and evaluating some of them, this book highlights certain recurring behavior patterns that may lead to the eventual failure of the small business. The author mentions that if a firm is in trouble, it's almost always a managerial issue. The book provides tips for small businesses that want to survive through tough times, such as having valuable talent and core expertise somewhere in the company structure.
Enebeli Management of Small Businesses jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.