Edgar / Sedgwick | Cultural Theory: The Key Concepts | Buch | 978-0-415-39938-8 | sack.de

Buch, Englisch, 464 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 730 g

Reihe: Routledge Key Guides

Edgar / Sedgwick

Cultural Theory: The Key Concepts

Buch, Englisch, 464 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 730 g

Reihe: Routledge Key Guides

ISBN: 978-0-415-39938-8
Verlag: Taylor & Francis


Now in its second edition, Cultural Theory: The Key Concepts is an up-to-date and comprehensive survey of over 350 of the key terms central to cultural theory today.

This second edition includes new entries on:

- colonialism

- cybercultur

- globalisation

- terrorism

- visual studies.

Providing clear and succinct introductions to a wide range of subjects, from feminism to postmodernism, Cultural Theory: The Key Concepts continues to be an essential resource for students of literature, sociology, philosophy and media and anyone wrestling with contemporary cultural theory.
Edgar / Sedgwick Cultural Theory: The Key Concepts jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Aesthetics. Cinema. Fundamentalism. Proletariat. Avant garde. Bureaucracy. Epistemology. Geneology. Holocaust. Dialectics. Globalisation. Intertextuality. Meritocracy. Subculture.


Edgar, Andrew; Sedgwick, Peter


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.