Buch, Englisch, 218 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 229 g
A Handbook for Lecturers, Tutors, Coaches and Mentors
Buch, Englisch, 218 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 229 g
ISBN: 978-1-916925-11-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
- Rechtswissenschaften Strafrecht Strafverfahrens- und -prozessrecht, Strafverteidigung und Opferschutz
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Polizei
Weitere Infos & Material
Introduction Part 1: Introduction to coaching, mentoring and learning theory Part 1 Introduction Chapter 1 What is the difference between a mentor and a coach? Chapter 2 What makes a good coach? Chapter 3 Coaching models Chapter 4 What does learning theory say? Part 2: Helping develop students Part 2 Introduction Chapter 5 Leadership Chapter 6 Personalised learning Chapter 7 Conducting reviews and setting goals Chapter 8 Giving feedback Part 3: Police specifics Part 3 Introduction Chapter 9 Dealing with domestic abuse Chapter 10 Dealing with death Chapter 11 Going to court Chapter 12 The National Investigators Exam