Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 523 g
How to be Customer-Led
Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 523 g
ISBN: 978-0-367-53919-1
Verlag: Routledge
The Customer Copernicus answers the question that follows – if it’s obvious and attractive why is it so rare? And then it answers a second question, because Tesco, O2 and Wells Fargo were like this once. Why, having mastered it, would you ever stop? Because all three did, and two ended up in court.
The Customer Copernicus explains how to become and how to stay customer-led. Essential reading for leaders and teams who want their organisations to stay competitive by developing a more purposeful and innovative culture.
Zielgruppe
Postgraduate, Professional, Professional Practice & Development, and Undergraduate Advanced
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
Weitere Infos & Material
Introduction: Why Should I Believe You? 1. Why Customer-Led Beliefs Matter 2. What Being Customer-Led Looks Like 3. What Being Customer-Led Feels Like 4. Creating Customer-Led Beliefs 5. Losing Customer-Led Beliefs 6. Protecting Customer-Led Beliefs Conclusion: Believe in Better