Buch, Englisch, 66 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 204 g
Buch, Englisch, 66 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 204 g
ISBN: 978-1-85346-484-3
Verlag: Routledge
Teacher support teams are school-based, problem-solving groups which function to support pupils indirectly through teacher collaboration. This handbook offers training information and activities useful in the setting up, running and evaluation of this provision.
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Weiterführende Schulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Grundschulen, Hauptschulen
Weitere Infos & Material
Part 1 – Review; Chapter 1 Introduction; Chapter 2 TSTs at a Glance; Chapter 3 Teacher Support Teams – A Description; Chapter 4 Teacher Support Teams in Context; Part 2 – Putting it into Practice; Chapter 5 Exploring Initial Interest; Chapter 6 Setting up a Teacher Support Team; Chapter 7 Training Sessions; Training Session One; Training Session Two; Training Session Three; Chapter 8 Providing Ongoing Support for your TST;