Creese / Norwich / Daniels | Teacher Support Teams in Primary and Secondary Schools | Buch | 978-1-85346-484-3 | sack.de

Buch, Englisch, 66 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 204 g

Creese / Norwich / Daniels

Teacher Support Teams in Primary and Secondary Schools


1. Auflage 1997
ISBN: 978-1-85346-484-3
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 66 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 204 g

ISBN: 978-1-85346-484-3
Verlag: Routledge


Teacher support teams are school-based, problem-solving groups which function to support pupils indirectly through teacher collaboration. This handbook offers training information and activities useful in the setting up, running and evaluation of this provision.

Creese / Norwich / Daniels Teacher Support Teams in Primary and Secondary Schools jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development

Weitere Infos & Material


Part 1 – Review; Chapter 1 Introduction; Chapter 2 TSTs at a Glance; Chapter 3 Teacher Support Teams – A Description; Chapter 4 Teacher Support Teams in Context; Part 2 – Putting it into Practice; Chapter 5 Exploring Initial Interest; Chapter 6 Setting up a Teacher Support Team; Chapter 7 Training Sessions; Training Session One; Training Session Two; Training Session Three; Chapter 8 Providing Ongoing Support for your TST;


Creese, Angela; Norwich, Brahm; Daniels, Harry



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.