Brown / Nwagbara | Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success | Buch | 978-1-5225-5409-7 | sack.de

Buch, Englisch, 275 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 807 g

Brown / Nwagbara

Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-5225-5409-7
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 275 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 807 g

ISBN: 978-1-5225-5409-7
Verlag: Business Science Reference


The decisions a corporation makes affect more than just its stakeholders, for they can have wide social, environmental, and economic consequences. The relationship between marketing and corporate social responsibility is important to facing these consequences and providing organizational success. Strategic marketing is a tool that can help to defuse tension between companies and their wider stakeholders as well as fend off criticism.

Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success is a critical scholarly resource that explores different approaches to understanding the nexus between business, marketing, technology, education, engagement, and sustainability. Featuring research on topics such as business strategy, marketing strategies, and organizational culture, this book is ideally designed for business managers and practitioners, commercial and corporate organizations, researchers, and academicians seeking coverage on the strategic importance of corporate social responsibility and marketing for commercial success.

Brown / Nwagbara Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.