Buch, Englisch, 194 Seiten, Format (B × H): 168 mm x 240 mm, Gewicht: 358 g
ISBN: 978-3-319-96061-6
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Upper undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Geowissenschaften Geographie | Raumplanung Humangeographie
Weitere Infos & Material
1. Conceptualising Adventure.- 2. Adventure and Contemporary Society.- 3. Daily Adventure Practices.- 4. Adventure and Risk.- 5. Adventure, Capitalism and Corporations.- 6. Adventure, Technology and Social Media.- 7. Adventure and Equalities.- 8. Adventure and Identity.- 9. Adventure and Personal and Social Development.- 10. Adventure and Tourism.- 11. Adventure and Sustainability.